Verzending en betaling.

Betaling
Heeft u een workshop bij ons gevolgd of heeft u eerder bestellingen gedaan? Dan kunt u ons een email sturen met het verzoek de bestelling direct te versturen. U dient dan wel de factuur binnen 7 dagen te voldoen. Komt u een product ophalen in Delden? Dan kunt u kiezen voor betaling bij levering (met het bestellen van een product heeft u wel betalingsplicht). U dient zich dan wel eerst in te schrijven als klant.

Verzendingen
"GlasInLood-Delden" zal zorgen voor een degelijke verpakking om kans op breuk of schade zo klein mogelijk te maken.
"GlasInLood-Delden" is niet aansprakelijk voor breuk of schade tenzij er sprake is van grove schuld of opzet (zie verderop bij "Breuk / beschadiging).
Goederen worden verzonden met een door "GlasInLood-Delden" aangewezen vervoerder.

Wij streven er naar uw bestelling de dag nadat de betaling binnen is aan u te leveren.
De levertijd is bij benadering; vertraging of oponthoud is niet voor rekening van "GlasInLood-Delden". Bestellingen worden pas geleverd nadat de betaling via een bankoverschrijving of via IDEAL bij ons binnen is. Houdt u er rekening mee dat overschrijving van een andere bank dan ING naar onze ING-rekening soms enkele dagen duurt.

Verzendkosten
De verzendkosten zijn afhankelijk van het totale gewicht en van de omvang van de bestelde producten.
We houden de tarieven van PostNl aan voor het verzenden van enveloppes, brievenbuspakjes en pakketten tot 20 kg. In geval van een brievenbuspakket of klein pakket kan daar een gering bedrag voor de verpakking bij komen. Ook grotere pakketten worden volgens de tarieven van PostNl verzonden, tenzij een andere vervoerder voordeliger is.
De verzendkosten voor bestellingen worden, na invullen van gegevens zoals naam, adres enz. getoond. U ziet de kosten natuurlijk nog voordat u de bestelling definitief plaatst. Valt een bestelling in meerdere verzendmogelijkheden, dan kunt u zelf kiezen welke verzendmethode u wilt gebruiken (met bijbehorende kosten).

Breuk / beschadiging.
Heeft u het pakket aangetekend laten verzenden, dan zal GlasInLood eventuele schade tot 500 euro terug proberen te vorderen bij de vervoerder.
Mocht uw pakket beschadigd bezorgd worden, maak dan duidelijke foto's van het beschadigde pakket. 
Vermoedt u dat door de beschadiging goederen zoals glas kapot kunnen zijn, weiger dan het pakket.
De vervoerder retourneert ons pakket dan. Geef de weigering ook direct telefonisch aan ons door (06-22115920).

Glas wordt in het pakket ook nog stevig verpakt en breuk is vrijwel uitgesloten.
Vermoedt u dat glas, na opening van het pakket en voor uitpakken van de verpakkingen, kapot is (u hoort glas bijvoorbeeld rammelen) neem ook dan direct telefonisch contact met ons op (06-22115920).
Open het pakket dan nog niet, want dan is restitutie niet meer mogelijk!!